Thursday, December 18, 2008

Samseng di KLIA...

Aku hampir-hampir nak bertumbuk dengan 2 org mamat berbangsa india kat KLIA..
Ini semua berlaku semasa aku nak ambik family aku yg pulang bercuti dari Hongkong..
Ini gara-gara big bro aku tepuk kereta diorang selepas dengan sengaja diorg melanggar abg aku (nasib baik kena tangan big bro jer). Apa lagik Diorg terus keluar kereta and terkam big bro aku dan sound2.. diorg kata abg aku duduk tengah jalan.. sbb tu diorg main langgar jer.. Nak tunjuk samseng la katakan.. apa kejadahnya.. Sedangkan abg aku berada di bahu lorong melambai tangan kat aku supaya parking di situ..

Aku nampak jer diorg dah seinci dgn big bro aku.. aku pun terus turun kereta and pergi serang la.. Nasib baik aku pakai selipar.. kalau kasut.. dah flykick dah.. bila seorang mamat india yang tunjuk belang nampak aku sampai dekat.. dia pun blah masuk dalm airport.. tinggal la sorang nie.. muka dah pucat.. aku pun apa lagik.. nak bagi debik ajer la.. tapi polis 3 org sampai.. tak jadi la pulak... kang aku yang masuk dalam...

Aku pun carik la sorang mamat india yang hilang tur.. dia nie la yg tunjuk samseng gila babi.. kata nak tumbuk abg aku.. bila dia kat situ.. aku pun pegi kat dia.. aku sound balik la.. tapi dia kata bukan salah dia.. and baru nak kata sorry2.. then 2 org india nie terus masuk keta and blah.. bukan apa.. Polis yang datang nie siap dgn mesingun.. takut la tur..

Nie semua nak tunjuk hebat la konon... tunjuk lagak samseng.. mentang2 2 org, bigbro aku sorang.. boleh la.. they are lucky yg aku sampai lambat.. kalau tak.. penumbuk aku dah singgah pipi diorg yang hitam lekat tur... anggota polis kat situ pun kata... mamat india nie mmg nampak lain macam jer.. Abg aku di nasihatkan untuk membuat laporan polis...

1 comment:

yam^Artfingers^ said...

alamakkkk...rugi lak tak ikut...
kalau tak leh rakam video aksi2 melampau niii!