Monday, January 5, 2009

Tahun 2009

Udah masuk 2009....
babai 2008...

Tahun nie... aku nak kena tambah berusaha coz :
1) nak nikah kahwin with wonder women..
2) Setel semua hutang-hutang yang ader la..
3) Carik extra money untuk future use...

2009 jugak aku kena :
  • Belajo balik agama betul before nak jadik laki orang
  • Kukuhkan balik tiang seri dalam diri nie
  • kurangkan aktiviti yang tak der faedah
  • Bersukan and bersenam

Hoping aku boleh laksanakannyer.. harap2.. semua kengkawan yang ader.. doakan samer.. murahkan rezeki kita bersama... tambah2 aku yg nak kahwin tahun nie... so mean kena carik duit kahwin.. hehehe

1 comment:

Anonymous said...

Dear..nak kawin dah ek???hehehe..welcome to my club...neway..aku doakan semoga ko menjadi suami dan pembimbing yang baik..citer lama, tutup buku..okehh..