Tuesday, April 7, 2009

CRAZY WEEK OF MY LIFE

26/03/09 - 07/04/09.... is the crazy week of my life... lot of thing need i do in one time.. kalau aku boleh jadik naruto.. dah lama aku buat.. bayangkan la... masa tur la..
  • keje ofis aku banyak.. kena settel in fast
  • projek f1.. security at paddock club.. nak susun jadual and manpower
  • urusan kereta sewa tuk renault team.. discuss dgn owner keta.. ambik and antar keta
  • close deal tuk projek sampingan aku.. kena turun site la...
  • attachment aku kat cybersecurity nie yg buat aku stuck dari jam 8.30-5.30..

so, lepas 5.30.. aku terus buat keje saner sini sampai tak jumpa wonder women.. balik tido jam 3-4.. bangun pulak jam 6.. tak berpinau mata nie kata dah dekat 2 minggu.. ari pulak.. aku bantai lelap jer kat meja even do my head at Cybersecurity nie ader.. mata dah x larat... semalam balik jam 3 dari nilai.. huhu...

malam nie pun x leh tido awal sbb nak setel hal2 yg kecik2.. adoih.. lambat lagik tido.. mmg aku x cukup rest..

1 comment:

yam^Artfingers^ said...

cian cayang....kite g short getaway yuk!....