Tuesday, April 14, 2009

Kenapa...

Dalam dua bulan nie.. hati aku rasa x tenang and tenteram... otak aku sentiasa pikirkan masalah dan jalan penyelesaian... Tapi masih x der jawapan.. aduihh... hingga aku hampir putus asa...
Dalam otak aku nie.. sentiasa pikir soal persiapan kawin, rumah mak aku, keje, hutang dan side projek aku yg x jalan-jalan lagik. Duit dah banyak kuar.. hasil lum tau lagik...
Memang besar betul dugaan aku awal tahun 2009 nie..

Kenapa semua nie jadik kat aku.. kekadang termenung jer, pikir apa yg akan berlaku ... resah sepanjang masa.. serabut.. semua ini menjadikan aku cepat bad mood and temper... masalah cepat naik angin kembali menghantui aku.. cepat je melenting...

Apapun cita-cita aku utk tahun 2009 untuk kawin dgn wonder women, setel semua hutang dan dapatkan umah yg selesa utk mak aku akan aku teruskan jugak.. Tapi kenapa halangan semakin lama semakin besar dan rumit...

Adakah ini dugaan dari yang Maha Esa kat aku nie.. atau memang betul kata pepatah org tua-tua.. bukan senang nak jadik senang..

1 comment:

yam^Artfingers^ said...

darling...
no matter wut i will always b with you kan...so cheer up k.