Wednesday, April 22, 2009

My Birthday...

Last Nite aku dikejutkan oleh my wonder women sempena birthday aku.. dia buat suprise party kat aku.. hehehe.. patut la dia x kasik aku berada di ampang awal.. dia kata 8.30pm baru leh sampai.. So, aku pun gi saner dlm 8.15pm and sampai dlm 8.40pm.. Aku pun tunggu bawah jer sbb dah itu arahannyer.. nak jadik citer, bat hp aku kong.. 15minit aku tunggu bwh.. nak call x leh... nasib baik bawak charger.. kalau x der.. tiada la der kejutan buat aku.. aku pegi la charge la hp aku kat post guard sbb wonder women x kasik naik langsung. lepas on balik.. ader 7 miscall dari dia.. hehehe.. aku pun call dia balik.. Last2 dia suruh naik... sbb kata dia x jumpa kunci rumah.. so.. aku naik la sbb aku ader spare key kat aku.. Masa aku masuk rumah.. aku di "suprise" kan oleh :
Wonder Women, Hana, Azea & A'an, Bad, cik Ani and cik Gayah. Pastu wujud la suprise birthday aku yg simple dgn ader makan-makan sikit like nasi goreng ciptaan wonder women, agar-agar dari hasil tangan hana dan pekat pisang express (Utara Style) yg dibuat khas oleh Pn. Azea.. disamping koropok2 dan buah-buahan..

Tq la... atas kesudian u all meraikan birthday aku nie...

Hadiah dri wonder women (aku suka la sgt dpt PSP nie.. tq wonder women.. Luv u lah:

(p/s to wonder women : Sorry siap2 kalau u i terlupa kat u bila i ter 'naik sheikh' bila main games.. hehehe)

2 comments:

yam^Artfingers^ said...

berani la terlupa kat i!rampas balik!hehe:)

gidthegreat said...

nak buat rampasan secara paksaan la nie.. huhu.. kejam..